معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور
سرخط خبرها

جرایم جدید رانندگی اعلام شد + جدول

  • کد خبر: ۲۱۰۲۴۲
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
جرایم جدید رانندگی اعلام شد + جدول
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای تخلف عبور از پیاده رو مبلغ ۶۵ هزار تومان جریمه و ۵ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۷ نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ فیروز کشیر افزود: مورد بعدی در جدول تخلفات حادثه ساز، عدم رعایت حق تقدم است که بیشترین تصادفات را نیز در این بخش به خود اختصاص می‌دهد و برای آن ۵۰ هزار تومان جریمه و ۴ نمره منفی برای خودرو‌های شخصی و ۶ نمره منفی برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.

جرایم جدید رانندگی اعلام شد + جدول

منبع: اقتصاد۱۰۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->